Wednesday, 7 November 2012

Coolblog


Assalamualaikum

Korang pernah tak minum coolblog , meh zakie terangkan...coolblog ni sejenis minuman pelbagai perisa dan ada banyak topping atau tambahan . Coolblog feverat zakie ialah perisa epal hijau bersama jelly epal hijau . Alo yang bulat-bulat tu . 



Memang sedap bila pekena coolblog ni , meleleh air liur beb!! antara perisa yang ada haruslah epal hijau , badam , pisang , blueberry , coklat  , anggur , madu , manga , oren , buah pic , pudina , plum , nenas , durian , starwberi dan banyak lagi la . Harga satu coolblog tak silap zakie RM 1.80 *tanpa topping , tapi kalau tambah topping tambah duit RM0.60 . Korang jangan salah zakie pulak bila beli nanti . 

Jangan terliur ye , tapi kalau terliur jugak pegi beli sekarang!! hehehehe . Zakie kompom korang punye reaksi tahap gaban nak beli coolblog lepas bace entry zakie ni . 

Meh kita pakat-pakat beli coolblog esok , Tapi harap jangan jadi macam situasi di atas.





15 comments:

  1. hehe..coolblog memang ohsem kan ? hihi^^

    ReplyDelete
  2. hahaha , yana suka suka coolblog coklat dgn topping sekali :') Zakie , belanja Yana ea ? Hahahaha !

    ReplyDelete
  3. coolblog..tak suka coklat..hehe..walaupun suka air coklat tapi kalau coolblog tak suka coklat..haha..tembikai susu..sedap..Kalau boleh nak makan yang jellynya sahaja.

    ReplyDelete
  4. haha..akak tak tau pun bnda ni ^^

    ReplyDelete
  5. apa beda ni hehe x pnah makan g

    ReplyDelete
  6. suke milktea ngan oreo vanilla :D

    ReplyDelete
  7. majoriti memang suke coolblog.....

    ReplyDelete
  8. blog cam wan hazel .. untung doodle dia ohsem !

    ReplyDelete
  9. sweet pun suke sangat coolblog....sweet suke beli perisa vanila tambah topin pearl^_^...mmg sedap di minum^_^

    ReplyDelete
  10. lebih suka capucino <-- tak reti nak eja << hahaha .

    ReplyDelete
  11. yeyeye.....kak MIJ kome entry saye.....terima kasihh :)

    ReplyDelete
  12. A'aa . Best kan cool blog ? Btw , comel doodle tu .

    ReplyDelete
  13. Coolblog memang best. Tahniah kepada pengusaha Coolblog!!!

    ReplyDelete