Tuesday 16 December 2014

featured on Berita Harian

Assalamualaikum



Alhamdullilah terima kasih kepada kak Arina Azlan kerana beri aku peluang keluar dalam berita harian ruangan Minda untuk personaliti . Asalya aku ditemuramah untuk ruangan blogger remaja , tetapi selepas aku cerita tentang minat aku yang mendalam dengan doodle ni , kak arina masukkan aku dalam ruangan personaliti.





Kebetulan pulak tarikh keluar artikel ni sama dengan tarikh hari Malaysia iaitu 16/9/2014 , so dia macam senang la nak imbau kembali kenangan , hehehehe . Photoshoot pulak aku buat di kampung dengan sepupu yang memang ada dslr . Tu pasal latar belakang aku macam kedesaan sikit . 









Assalamualaikum

1 comment:

  1. Assalam. Cmne nk masuk news? Share la. Xmau kedekut nnt tkut allah trik nkmat. ∩__∩

    ReplyDelete