Friday 18 October 2013

commision : specky girl

Assalamualaikum


Rindu dengan blog!!! *jerit kuat-kuat* jom jerit ssma-sama

Lama sungguh aku tak buat entry semenjak dua menjak ni . Busy sampai tak menang tangan . Pada hari sabtu yang sungguh murni dan cerah ini aku nak update commision aku yang telah di-order beberapa bulan yang lepas . Doodle remaaja perempuan yang berkaca mata berbaju hijau . 


Thanks for grab one doodle from Belog ZakieAzid

COPYRIGHT© Belog ZakieAzid
Kepada yang berminat boleh membuat tempahan melalui
Email : zakie_1459@yahoo.com
Facebook : https://www.facebook.com/zakie.azid



Aku sangat-sangat bersyukur dengan tempahan doodle yang aku terima walaupun bukan sentiasa  aku tetap akur dengan apa yang ada , dan kalau berminat boleh PM aku sahaja di facebook .

----------------Advertisement-----------------------


Doodle ready made : Muslimah kimono girl  
Harga : RM10.00
Pembayaran : BANK IN
berminat? sila PM SINI . Siapa cepat dia dapat . 

1 comment: