Tuesday 9 October 2012

senarai peserta segmen " Saya nak Vector daripada zakie11"




Asslamualaikum


Hai semua salam hari selasa . Hari ni 9.10.2012 tamatnya segmen " Saya nak Vector daripada zakie11" . Pertama sekali meh zakie senaraikan dahulu pesertannya.


Alhamdullilah segmen pertama zakie dapat sambutan yang agak panas juga la tapi tak la sebanyak macam abang apit buat segmen tu . Tapi zakie berpuas hati la dengan dengan keputusan ni . Sebenarnya ini segmen yang ketiga secara jujurnya.. tetapi segmen sebelumnya langsung tak dapat sambutan mungkin sebab blog zakie kurang kemas pada masa itu .


Seperti yang dijanjikan zakie akan pilih 3 orang yang bertuah dan orang-orang itu ialah ....

peserta no.12 blog Budak Kampung


Peserta no.14 Blog Itu Kamu Bukan Aku


peserta no.11 Blog Welcome To My Blog


Disebabkan segmen pertama zakie ni agak mendapat sambutan so zakie akan pilih lagi seorang peserta dan peserta itu ialah .....


peserta no.3 Blog My Adam

Bagi semua peserta yang bertuah zakie nak ucapkan TAHNIAH!! dan bagi yang tidak bertuah zakie nak cakap JANGAN BERSEDIH kerana rezeki allah tu ada dimana-mana sahaja .

Minta Perhatian!!

Bagi semua peserta yang bertuah tuu sila add FACEBOOK saya dan massage yang korang salah satu peserta yang bertuah ye .

Maaf........siapa yang bertuah sila hantar gambar untuk vector di email saya --> zakie_1459@yahoo.com , bagi yang meminta doodle sila beri email korang di ruangan komen di entry ini kerana saya akan menghantar doodle itu ke email yang akan diberi.


9 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Congrats yang menang..link entry terlupa nak bagi..*kecuaian yang melampau* hehe..
    http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/10/saya-nak-vector-daripada-zakie11.html
    *next time buat lagi yer..hehe. (';

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..thanks adik zakie.ok kite antar skunk

    ReplyDelete
  4. adik zaki..org xley la bukak fb awk 2.ngpe ek?cmne nk add?

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe kak........akak emailkan gambar tuu ke email saye
      zakie_1459@yahoo.com

      Delete
  5. Yeay! Nnti MA emel gambar ye! Yeay!!!!

    ReplyDelete
  6. ehhhhhh....nama ada..!!!!alamak terlambat dh ni..dtrima lg tak yer?huhuhu
    email ayut eillia_04@yahoo.com

    ReplyDelete