Tuesday 16 October 2012

Dapat art trade balik daripada kak azzah

Assalamualaikum

Baru je beberapa jam zakie hantar art trade kepada kak azzah . Bila zakie bukak balik Fb tengok kak azzah dah post art trade untuk zakie di dudel doodles .

Gambar di atas menunjukkan wall Fb zakie yang ada gambar doodle....doodle siapakah itu ??....hehehe doodle dalam laptop tu lah doodle yang kak azzah balas kepada zakie . Mungkin tak jelas meh zakie masukkan gambar doodle yang jelas lagi nyata .

samakan macam dalam laptop tuu ^^



Kalau korang nak art trade jugak macam zakie punya ni . Korang add la facebook kak azzah kemudian runding dengan dia . Kalau ada rezeki dapatlah korang BERart trade dengan dia . Korang buat je doodle tapi hati kena ikhlas . Sebelum tu zakie nak promote GA doodle yang dianjurkan oleh kak azzah sendiri. Jom ramai-ramai kita join GA doodle ni .


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jom tengok syarat-syaratnya . 

1-Follow blog saya
2-Like page saya INI..sebabnya akan bagi hadiah kat page 
3-Buat tajuk entry "Saya nak menang doodle".
 4-Letak banner tu kat entry dan linkkan ke entry ni.
 5-Dalam entry nyatakan sebab kenapa nak menang doodle saya..tak kisah la nak terangkan macam mana
contoh:"saya nak doodle azzah sebab blablublalblu...kalau menang saya teringin nak doodle pesen tu pesen ni"..contoh la kan?
6-Tag 2 orang bagi memeriahkan GA ni dan pastikan diaorang tahu.
7-Dah siap entry,publish kat blog dan letak komen kat entry ni.

Berminat ke?? kalau berminat klik SINI



2 comments: