Tuesday 16 October 2012

1st Art Trade bersama blogger


Assalamulaikum


Hari ini zakie nak BERart trade dengan seorang blogger yang terer lukis doodle . Blogger itu adalah kak Azzah yang blognye bernama sayurlemak.blogspot.com .Mula-mula zakie tanye kak azzah ape itu "art trade" . Selepas tanya menanya zakie pun kenal la ape bende art trade ni . Kemudian zakie tanya pada kak azzah sudikah nak BER art trade dengan saye . 


Sejurus zakie tanye tu dengan pantasnya kak azzah balas oke-oke . Alhamdullilah ade jugak blogger yang sudi nak BERart trade dengan zakie ni . Doodle nanti zakie tunjuk ni ambil masa 50 minit je termasuklah melukis , mewarna , tacap sikit , decorate sikit . Semuanya 50 minit sahaja . Jom tengok Art Trade yang zakie buat untuk kak azzah kite ni . 




Kalau agak huduh jangan kutuk ye kerana bukan semua kehendak orang boleh kita puaskan . Kalau ada salah silap sila tunjukkan .

 Memangdangkan ini kali pertama zakie buat Art Trade dengan blogger jadi zakie nak buka peluang siapa-siapa blogger yang nak BERart trade dengan zakie sila add facebook zakie dan kita bincang di FB . Zakie berharap dengan adanya benda Art Trade hubungan antara blogger akan lebih rapat .





8 comments: