Sunday, 4 August 2013

freebies doodle raya [lelaki]

Assalamualaikum


Yoyoyoyo , harini aku nak bagi freebies doodle raya untuk korang . Aku tau korang mesti tertunggu-tunggu doodle raya daripada aku kan ?*bajet . Yang ni version lelaki , inshaallah nanti aku buat yang perempuan punye . Doodle ni boleh pakai untuk header korang , sidebar dan macam-macam lagi  . Cuma jangan RE-FREEBIES .









Haaa , kalau korang amik doodle ni bagitau aku kat komen je . InshaALLAH di masa akan datang , aku akan buat banyak freebies yang comel-comel dan cute-cute belaka . Assalamualaikum

P/S : Excited dah , nak raya tapi sedih nak tinggalkan ramadhan .

10 comments:

  1. SERIUS COMEL @ GERAMMMMMM GERRR

    ReplyDelete
  2. kreatif...saya amek yang warna itam tu ek hehehe

    ReplyDelete
  3. semuanya comel dan boleh nampak seni serta kekreatifan di situ... suka tengok...

    ReplyDelete
  4. aku amik semuaaa..hahaha, pastu simpa tak tau nak buatpe..

    ReplyDelete
  5. comel !!!!!! alan ambik warna hitam tau ;)

    ReplyDelete