Sunday 29 December 2013

entry back to school + PBSMR

Assalamualaikum



ini adalah my daily uniform ke sekolah . 



Hai semua , macam semua tahu lagi beberapa hari je kita nak ke tahun 2014 , dan itu bermaksud sekolah dah nak mula!!!


Berbaul perasaan dalam hati ni bila sekolah nak mula , tak tau kenapa -.- Bagi aku persiapan sekolah tahun ni simple-simple ja , yelah dah sekolah menegah kan..barang yang masih elok boleh pakai , yang betul-betul tak elok je perlu ditukar . Cuma dah plan awal-awal masa beli alat tulis nanti , nak mintak ayah belanje artline 2 ketul . 


Dan yang paling "mengeksited" aku ialah PBSMR !! *bunyi drum*  Al maklumlah batch 98 adalah batch terakhir yang menduduki PMR dan bermula batch 99 iaitu aku akan menduduki PBSMR . Sebenaqnya aku pun masih kurang jelas dengan sistem baru ni , takpalah kita tunggu dan usaha je sehabis baik.Yang ni susah sikit ,tahun depan jugak aku akan cuba sedaya upaya untuk mengurangkan online facebook , blog dan lain-lain . 


Aku harap , pembaca blog ni sentiasa doakan aku supaya aku berjaya untuk sesi persekolahan tahun depan dan moga aku cemerlang menduduki PBSMR tahun depan . Selalu entry aku gelak-gelak je kan ,tapi kali ni aku mengharapkan doa-doa kalian yang membaca blog ni mahupun yang mengenali aku . 

Assalamualaikum

8 comments:

  1. Sekolah? Masa pertengahan cuti rindu nak balik ke sekolah but sekarang macam tak senang duduk je T^T

    ReplyDelete
  2. Zaki takda bulu kening eh? hahaha . sorry :]

    ReplyDelete
  3. Excited nak PBSMR? Good2~ Saya pun ninety-niners gak. Mangat nak balik hostel jelah, tapi PBSMR tu tak taulah, bercampur-baur perasaan. Eheh.

    ReplyDelete
  4. selamat bersekolah yer
    http://www.kucinghitam.net/2014/01/oh-tidak-tipah-tertipu-lagi.html

    ReplyDelete