Thursday 19 December 2013

digital potrait seorang gadis misteri

Assalamualaikum


Hai semua , lama tak buat entry dan PV aku merudum jatuh ;( kena bangkit semula ni . Huhuhuhu . Tapi bukan itu yang aku nak cerita tapi aku nak cerita pasal digital potrait . Since aku lama tak dapat tempahan , jadi aku mengambil langkah drastik*ececece ayat* untuk membuat digital potrait muka artis , blogger dan banyak lagi *tak banyak pun . 

Maka terhasilah digital potrait seorang gadis...bertudung...comel....artis youtube*bunyi drum*


Haa dari lirikan mata ni korang boleh teka tak siapa ? jom tengok milik siapa lirikan mata yang cantik ni .

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




Tadaaaa , misteri sudah terunkai , milik lirikan mata tadi tu adalah bintang youtube Ainan Tasneem . *Sila berikan tepukan gemuruh!!! *poyo je* . Aku cuba buat se-real mungkin dan korang nilaikanlah sendiri macam mana . Huh?? part mana yang susah , bagi aku part kening dan mulut paling susah sebab perlu buat sekemas mungkin sebab kalau part tu spoil , takkan sama digital potrait dengan gambar asal . 


Assalamualaikum.


3 comments: