Monday 23 December 2013

commision : Single doodle ala-ala princess

Assalamualaikum


oh..ayahanda dimanakah putera idaman ku... ?? erkk

Sebenarnya dialog diatas nak feeling commision yang baru aku dapat . Semenjak dua menjak ni , ada beberapa orang digitizer tempah doodle dengan aku . Huk oloh digitizer ni orang yang buat sulaman cara moden , pakai mesin bukan tangan . Jadi ada sorang akak ni minta aku buat doodle ala-ala princess muslimah gituu . Jadi aku cuba sedaya upaya nak buat doodle tu seakan-akan princess .




Thanks for grab doodle from Belog ZakieAzid

COPYRIGHT© Belog ZakieAzid
Kepada yang berminat boleh membuat tempahan melalui
Email : zakie_1459@yahoo.com
Facebook : https://www.facebook.com/zakie.azid



2013 dah nak melabuhkan tirainya , dan coming soon 2014 ....erghh PBSMR first batch


4 comments:

  1. untung .. banyak order ^_^ alhamdulillah .. btw , cute doodle tu . tengok doodle tu , bersemangat saya nak mendoodle bagi elok lagi :)

    ReplyDelete