Wednesday 11 November 2015

Doodle Phonecase come to you

Assalamualaikum


Selamat malam semua ! lama lama sungguh tak update blog kan . Jadi malam ni saya nak mengkhabarkan berita baik bagi yang duk bertanya :


" eh you , bila nak buat phonecase doodle "
" eh zakie , project casing dah start? "
" weh tolong lukiskan atas casing aku ni "


Ni bukan buat-buat punya dialog tau , memang ada beberapa kawan , media social friends , mak jah sebelah rumah dan lain-lain . So , pada malam yang tak berapa hening ni , nak bagitau la yang korang yang tengah menerap sambil baca post ni boleh order dah phone case doodle ni . Tapi sebelum reveal design-design yang ado , nak ceghita la sikit macam mana boleh terhasilnya phone case doodle ni . 

Ada satu company ni yang bernama Pgadget *kenal tak? femes ni * yang menghasilkan custom made casing telah melamar saya setelah cekidaut ig saya . Setelah beberapa kali perundingan dibuat*cewah* maka persetujuan telah dicapai*gitu* . Buat masa ini ada 5 design yang hok come come belako .


yang ini kalau korang beli , dapatlah mendalami detail yang saya lukis tak tido malam tu.


first batch untuk projek flowee by zakieazid.


phone case yang ni kalau couple *suami isteri* pakai mesti suweet sampai potong kaki kan?


Yang ni paling terbaru , kalau untuk adik-adik ni sesuai sangat noh


yeay ! second batch for projek flowee by zakieazid.


Eh takkkan tunjuk ini je ? bagilah sekali cara nak beli . 


Okay-okay , cara nak beli sesangat-sangatlah mudah dik non oi . Ada 2 kaedah , yang pertama korang boleh beli by website diaorang ( www.pgadget.com.my ) ataupun boleh order menggunakan whatsapp , ala yang macam visit my ig tuu . 

Untuk menggunakan whatsapp mereka ni no mereka :

016-5460532

Bila dah add tu , korang bagitau la nak order phonecase design by artist ZakieAzid ataupun tunjuk je design mana yang korang nak , lepastu bagi model smartphone korang untuk diaorang check available ataupun tak . Tapi insyaALLAH model telefon korang macam Apple , Samsung , Oppo , Sony , Nokia , Motorola , LG , Huawei banyaklah lagi . Tapi kalau nak jenguk-jenguk , korang boleh pergi ke ig diaorang yang khas untuk model smartphone :


@PGADGETCASE

untuk official ig depa : 

@PGADGET


Rasanya ini je kot yang nak ceghita malam ni . Oh kalau korang beli phone case with my design janganlah segan silu tag saya dalam ig ( @zakie.azid ).



Assalamualaikum

2 comments:

  1. wowowwwww seriously, you are so talented!! lawa gila semua casing ni ♥♥

    ReplyDelete
  2. Ya ampunnnnn !
    Lawanyaaaaaaaaaaa ~

    ReplyDelete