Thursday, 27 June 2013

Freebies : Cutie doodle

Assalamualaikum


trololoolololo , hai korang . Lama sungguh tak post enty , so ada masa ni aku nak bagi freebies kat korang , mesti korang nak kan ? jom check it out












Sebenarnya ni doodle aku lukis pakai artline , rasa membazir je tak pakai kan ? so aku scan dan lukis nalik . Sesiapa yang nak ambil freebies di atas , sila komen dan creditkan kepada aku , dan ingat NO RE'FREEBIES . Nak buat header pun boleh guna doodle di atas . Selamat mengambil freebies ye ^_^


P/S : hati jiwa lara sengsara menunggu result DIGI WWWOW internet for all awards . >_<

31 comments:

  1. lawa ni. design tuk menu tab HOME, OWNER, dll sesuai jugak. just letak nama ja kan? hehe

    ReplyDelete
  2. comelnya...memang kreatif la awak. ni..

    ReplyDelete
  3. lahai comel nyee lah. akak culik dua bijik bolehkan hihi

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. hehe..kalau comel amik la satuuu

      Delete
  5. wah comelnyee..nak buat bookmark! thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. silakan..tapi kreditkan pada saya ye

      Delete