Saturday 28 February 2015

Update commision

Assalamualaikum


Selamat pagi hari Ahad . Ahad yang sangat busan dan tak memproduktifkan -_- . Minggu depan exam untuk penggal satu dah mula dan selasa minggu depan jugak ada pertandingan bahas . Aduh sakitnya di otak ku ini . 

Tapi dalam kesibukkan aku mengalami hidup di zaman serba serbi moden ni . Allah masih berikan aku rezeki , tak banyak tapi alhamdullilah masih boleh buat aku tersenyum . Jadi hari ini aku nak update sikit commision yang aku dapat . 









Thanks for grab doodle from Belog ZakieAzid

COPYRIGHT© Belog ZakieAzid
Kepada yang berminat boleh membuat tempahan melalui
Email : zakie_1459@yahoo.com
Facebook : https://www.facebook.com/zakie.azid
Instagram : @zakie.azid


Kepada sesiapa yang teringin nak ada doodle sendiri bolehlah meng-hire aku . Jangan risau tentang harga , inshaALLAH  paling rendah dalam pasaran *gituuu* . 


Assalamualaikum


Dulu aku ingat menjelang zaman 2020 ada kereta terapung , motor terbang , rumah siap sendiri . Tapi yang aku nampak hanya aiskrim pasu -_-




No comments:

Post a Comment