Thursday 7 August 2014

experimentdoodle : doodle t-shirt

Assalamualaikum



Hai!!! hoho macam biskut kan aku , kejap ada kejap takda . Takdalah sapa yang follow aku ada je nampak aku wujud di laman sosial ni :D

Sebenarnya ni aktiviti aku masa cuti raya haritu . Disebabkan terpengaruh dengan kawan doodler lain yang buat doodle t-shirt . Aku gigihkan juga keluarkan duit raya dengan hati rela tak rela untuk beli bahan-bahan . Bahan dia ?? senang je . Marker fabrik dengan t-shirt kosong . 

ni marker yang aku guna sharpie stained . RM 16.50 



Maka bermulalah aktiviti aku mendoodle dengan rakusnya!! hohoho


          dan hasilnya .........


pertama kali pakai . kembang hidung hang tau!! hehe




full view doodle t-shirt 

t-shirt tag . kengkonon


InshaALLAH akan buat lagi doodle t-shirt ni masa akan datang dan mungkin akan mengambil tempahan *sape tau kan?* ohh lupa nak bagitau , t-shirt boleh dibasuh seperti biasa tapi dengan air sejuk . takkan luntur punya!

P/S : minta doa yang baca entry ni supaya aku lancar ujian lisan PT3 bahasa melayu okay . 

2 comments:

  1. semoga lancarr ujian lisan PT3 zakieee! goodluckkk^^ :D btw, baju tu lawaaaa sangat, nanti boleh aa buka tempahan ;)

    ReplyDelete