Tuesday 27 May 2014

random things & new artwork

Assalamualaikum


sebenarnya minggu lepas aku dan kelurga pergi ke popular untuk menghabiskan baucer buku kakak aku . Jadi salah satu buku yang sempat diragut ialah plain notebook untuk aku mendoodle .



Harganya RM 4.00 . Agak valueable jugaklah harganya dengan bilangan kertas dalam buku tu , tak tebal dan tak nipis sangat . 


malas letak copyright , tolong bagitau sesiapa ini adalah milik aku


Sekian sahaja entry kali ini , maaf kalau ayat yang aku guna pakai sangat tak best sebab skill menulis aku dah tumpul , lama sangat tak menulis blog . Tapi yang pasti aku takkan tinggalkan blog ini . 


Assalamualaikum







2 comments:

  1. Safi Balqis warna biru dibwah rocket tu.. xD

    ReplyDelete
  2. okay ni akak datang,semoga adik terus semangat berblog,haha....dikkk,pahal semua doodle adik cun eh? pinjam tangan lekaih

    ReplyDelete