Saturday 13 June 2015

Life Update

Assalamualaikum


Hai semua , sihat semua ? ekceli tengah buat assignment IT , so ambil take 5 kejap update blog . jadi harini saya nak memberitahu beberapa life update . Pertama sekali , rumah saya alhamdullilah dah siap direnovate dan dah besar dan sekarang saya dah ada bilik sendiri.


weeehuueeeeeeee

Keduanya ialah , dah bulan 6 maksudnya tinggal lagi beberapa bulan saya akan masuk ke kancah form 5 dan menduduki SPM tapi tahun depan laaa . And last but not least nak update sikit karya . Karya nak tengok daily update karya silalah follow IG saya --> @zakie.azid .



Jadi yang diatas ni adalah karya dimana asalnya nak buat mandala dalam font Z . Tapi bila dah siap kurang memuaskan . InshaALLAH saya akan buat lagi doodle yang macam ni. Saya selalu macam pelik macam mana artist lain buat mandala lawa je bulatannye dan saya ambil iniasitif guna mangkuk segala mangkuk yang ada kat dapur. Ahaha




For your information , saya adalah seorang pengawas pusat sumber * untung pss sekolah dapat saya* kemahen  , nak dijadikan cerita dinding depan pintu masuk ni memang dah lama dibiarkan putih jadi cikgu minta saya doodlekan dinding ni bagi nampak berisi sikit la lebih kurang . Jadi itulah hasilnya! tapi yang itu belum lagi diwarna , tapi saya hanya warnakan font tu supaya nampak penegasan dalam lukisan tu . 



Haaa yang ini pula *macam buat presentation depan cikgu pulak* karya untuk majalah sekolah . Dari tahun ke tahun nak hantar karya pada majalah sekolah..tapi tak dapat-dapat , jadi tahun ini heharap dapatlah hantar karya ni pada majalah sekolah . Mohon sekolah bangga ada doodler macam saya *kembang hidong* ahahaha.




This is will be the last . A reward to my self . Selalu buat nama orang , so kali ni buat nama sendiri pulak . Yang ini akan diframekan dan digantung pada dinding bilik. 


Habis sudeh update kali ni , inshaALLAH lepas ni saya akan buat tutorial doodle bergambar. So lets wait!


Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment