Friday 15 August 2014

prepared for exam

Assalamualaikum


hoho , kerlass tajuk mat soleh . Sebenarnya banyak benda aku kena persiapkan untuk peperiksaan kali ni . Lagipun aku kan batch pertama PT3 , jadi segala kemungkinan boleh berlaku . Cikgu di sekolah pun dah memulakan gerak gempur *peng!! peng!!* bukan hat tu , ni gerak gempur supaya kami yang nak ambil periksa ni lebih bersedia dari segala aspek rohani dan jasmani . 


Di dalam kesibukkan aku nak menghadapi peperiksaan ni , tak lupa juga aktiviti mendoodle . Some opinion kata , bila nak periksa besar , hang kena stop segala benda yang hang suka macam melayari internet and so on . Tapi bagi aku , kenapa nak kena stop segala benda yang korang suka bila ada periksa besar ? sebab segala benda-benda tu , kita yang buat jadi kita da kupayaan untuk mengawalnya . Jadi tak kira la korang periksa besar ke periksa kecil ke , just follow the flow and enjoy it ! 


Sebenarnya , minggu lepas aku ada buat macam series #eksperimendoodle , kalau di insta boleh cari #eksperimendoodle . Jadi , aku dah buat doodle frame dan diy doodle casing . 









dan yang ini pulak , diy doodle phone case . Aku adalah jenis yang tak boleh tengok sesuatu permukaan kosong je , mesti jari jemari ni gatal nak menconteng . Maka terhasilah diy phone case ni . Mudah je lukis dan spray "clear spray" supaya lukisan tak tanggal . 

sorry gambar tak clear sangat . kamera murah . hoho 



Assalamuaalaikum



3 comments:

  1. kuatnya imaginasi.lawa sangat doodle!.
    sama lah kita. PT3 sej ngan geo & ujian lisan BM dan BI dah habis. tingal PT3 bertulis je lagi.. wahaha

    ReplyDelete