Saturday 26 July 2014

Aidilfitri bersama ZakieAzid

Assalamualaikum



Salam malam Sabtu semua , haa lagi satu hari je lagi kita nak menyambut Aidilfiri . Harini sangat penat tahap kameha-meha sebab all out segala tenaga untuk mengemas rumah , tapi aku gigihkan juga tulang berkerat-kerat aku ni nak menaip entry . 


Di kesempatan ini aku nak mengucapkan selamat hari raya aidilfirti maaf zahir dan batin kepada semua pembaca blog ini , yang tak pernah lupa lawat blog ini . Kawan-kawan facebook aku , kawan-kawan blogger , doodler yang mengenali aku . Aku mohon maaf kalau selama kita menjalinkan persabatan aku ada sakitkan hati korang ye . InshaALLAH selepas ni , akan banyak lagi doodle dan freebies dekat blog ni . Tapi kalau nak tengok daily doodle boleh follow aku kat instagram @zakie_azid . 



Selamat hari raya , jangan main mercun :3


Assalamuaalaikum


------opss!! bagi yang nak freebies doodle couple raya boleh klik bawah --------


No comments:

Post a Comment