Saturday 5 April 2014

Jom Art-Trade Bersama Miss Kepeng "


Assalamualaikum









Hehehehe , salam sabtu semua . Sebenarnya ada sorang doodler blogger minta arttrade dengan aku di shoutbox . sila pandang kanan anda . Memandangkan aku pun lama gila tak lukis doodle , jadi aku pun terima offer itu . Kepada blogger kak Miss Kepeng , ni doodle untuk akak ^_^

mohon kepada blogger lain jangan curi ya .


Comei dak ?? Kalau blogger lain pun berminat nak art trade , sila inbox ke fanpage aku ye . Buat masa sekarang aku buka untuk art trade . Assalamualaikum . 


6 comments:

  1. comel sungguh!!! untuklah pandai main doodle nim.

    ReplyDelete
  2. Comelnya kamu punya doddle.Macam mana ya kamu buat background tu? :)

    ReplyDelete
  3. comel comel comel!!! teheeehee.. nanti akak balas yer?

    ReplyDelete
  4. sory lambat sikit, busy kerja.. nah, dah siap

    http://duniamisskepeng.blogspot.com/2014/04/art-trade-zakie-azid.html

    ReplyDelete