Monday 18 November 2013

commision : logo blogshop & simple header

Assalamualaikum


Hooooyeeahhh hei lengchai cuti wa baru start maaa !!! 

Macam mana ok tak intro? macam kuang ajaq je . Sebenarnya sudah lama hamba tidak mengudate blog hamba hingga menjadi bersawang seperti villa nabila kan ? Sejujurnya semenjak dua menjak ni aku sibuk sedikit so takda masa nak update blog . Jadi dengan masa yang ada ni aku nak update commision yang paling latest aku dapat . Syukur terhadapNYA yang memberi aku rezeki . 



Thanks for grab one doodle from Belog ZakieAzid

COPYRIGHT© Belog ZakieAzid
Kepada yang berminat boleh membuat tempahan melalui
Email : zakie_1459@yahoo.com
Facebook : https://www.facebook.com/zakie.azid


Tempahan diatas di-order oleh seorang cikgu blogger yang pemes . Tak tau sapa ? jom usha sat blog cikgu HAILMI(klik) ni . Aku sejujurnya sangat berbangga kerana dapat tempahan daripada seorang cikgu  .




Thanks for grab one doodle from Belog ZakieAzid

COPYRIGHT© Belog ZakieAzid
Kepada yang berminat boleh membuat tempahan melalui
Email : zakie_1459@yahoo.com
Facebook : https://www.facebook.com/zakie.azid

Tempahan yang ini pulak , aku dapat dari seorang akak yang mengusahakan blogshop , jual barang online la lebih kurang . Tetiba wechat aku ada mesej yang nak design logo , jadi aku proceed maka siaplah logo diatas . Maaflah aku kurang update blog dan fanage , korang boleh follow aku di instagram..

Instagram : zakie_azid

No comments:

Post a Comment