Wednesday 18 September 2013

Jom buat jersey FREE!!

Assalamuaalaikum

Jarang sangat aku share dengan readers benda yang lain daripada doodle . Jadi harini aku nak share dengan korang suatu benda yang aku rasa aku patut share dengan korang . Korang tahu kan syarikat CLEAR yang shampoo rambut tu . Jadi dieorang ada buat , contest dimana korang design jersey yang paling best dan korang akan dipilih sebagai pemenang . 

Nak tau macam mana? meh aku tunjukkan cara-cara...

Pertama sekali korang klik link dibawah untuk ke laman web CLEAR 


Kemudian korang klik "design your jersey now! " 


Kemudian , korang dah boleh mula design jersey yang korang impikan  dengan bahan yang diberi . Antara yang boleh kita edit semula ialah warna jersey , jenis colar , nombor jersey dan macam-macam lagi . Korang harus kreatif bila design ni sebab , ramai yang berbakat design jersey ni tau...smad boh !

tengok tu , macam-macam warna ada

nama jersey pun boleh tukar laa , tengok tu oshem kan?


Kalau korang macam kurang kreatif nak mendesign jersey ni , korang tengok dulu gallery design yang dah siap , tapi janganlah tiru , just tukar - tukar apa yang patut . Selepas korang dah siap design , tekan button NEXT kat tepi tu , dan isi butiran diri . 


Isilah apa yang patut kat situ , pastikan semua butiran tu betul , kang kalau menang salah pos hadiah pulak . Cara pemilihan pemenang ialah , mereka akan memilih rekaan atau design jersey yang paling oshem dan coll sekali setiap minggu  , dan korang jangan risau sebab semua ni adalah percuma!! .


Assalamuaalaikum

8 comments:

  1. waaa. menarik-menarik!! join me http://snapanyway.blogspot.com/2013/09/aktiviti-blogwalking-dengan-e.html

    ReplyDelete
  2. menarik!! nak trylah nanti.. thanks ye share... ^_^

    ReplyDelete
  3. nak trylah nanti . thanks zakie .

    ReplyDelete