Friday 2 August 2013

Kad Raya of the year !! [part 1]

Assalamualaikum


Hohohoho , lagi beberapa hari je dah nak dekat raya . So kalau jadi blogger korang mesti akan dapat kad raya dari blogger lain . Tahun ni aku dapat banyak kad raya dari blogger-blogger , doodler . Depa semua ni semua sporting dan sanggup bagi aku kad raya . Takpa tahun depan aku balas balik kad raya tahun ni , hihi . 


Ni kad raya yang first-first aku dapat . Dari blogger sapa yang tak kenal kan ? Dunia Sebenar Shida . Tahun lepas pun aku dapat jugak kad raya dari kak shida ni . 



Ni pulak , dari blogger yang asal usulnya SABAH bah ! . Kak uzu ni rapat dengan aku , sebab utama ialah share iklan , hehehe . Kad kak uzu ni di-designkan oleh ehem . 



Yang ni aku rasa paling special , sebab kad raya ni aku yang design !! tepuk tangan sikit :D Kak FD minta aku tolong designkan , so aku pun berbesar hati untuk tolong design . 



Blogger ni sapa tak kenal kan ? Hazwan Hairy . Pemes kot , dapat kad raya ni pun secara kebetulan . Hihi



Aku dapat kad raya ni daripada segmen kad raya kak uzu . Dari blogger puan qalesya seorang bespren kak uzu ^_^



Ni pulak , dari blogger shakiddo yang baru menang contest dari samsung . Kad ni boleh jugak dikatakan handmade jugak la . 




Las but no least , ni pulak dari blogger kacak kite syukri tahir. Desing kad raya dia pun di-designkan oleh abang apit . Oshem kan? dia siap bagi bizkad lagi tau . 



P/S : Sebenaqnya ada lagi kad raya yang belum sampai , so kalau dah sampai aku buat review kad raya of the year part 2 okay . 

8 comments: