Friday 4 January 2013

Header baru

Assalamualaikum


Hai semua , sorry sebab lama dah tak update kat blog ni yang dah hampir bersawang . Ini adalah entry pertama aku dalam tahun 2013 . Actually takde idea nak update so aku update la pasal header baru yang baru saja diletakkan nie . Semua sedia maklum bahawa header aku dulu berupa macam ni . 

burukkan?



Sempena tahun baru ni aku pun decide untuk menukar header kepade yang lebih comei dan lebih menarik . Nama blog masih aku kekalkan sebab aku suke ^_^ . Banyak cakap jom usha header blog baru nie .


macam mane ,  comeii tak ?



Idea doodle yang dekat header tu aku dapat mase sketch tadi , sesaje lukis tibe-tibe TERlukis doodle ni . Font untuk header tu adalah RAHSIA , korang cari sendiri ek . Walaupun agak fancy tapi biarlah lagipun blog aku nie memang fancykan ? . Header ni mungkin akan bertahan beberapa bulan atau setahun sebab aku memang suka tukar header . Jom tengok header pertama sekali aku buat blog ni . 


tadaaaa


Memang lawakkan header ni ?? pantun dalam header tu aku ambil dalam blog kak lyssa faizureen . Dan time ni aku memang zero o_0 pasal doodle ke ape ke . Stuff dalam header tu semuanya ada dalam photoscape termasuk la icon smile tu hehehehe. Tu je la yang aku nak share pada malam yang mendap ni

 Assalamualaikum .


P/S : Tengah tunggu result Limited Edition by Dysha Shahir >_<



14 comments:

  1. suke header dengan banner tempahan comel gilos XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. cett...tpi kalau ko buat mesti lagii comeii

      Delete
  2. Assalamualaikum Zaki..Comelnye header baru Zaki ni!! Yang lama punya pon comel jugak lah...Jangan risau, artwork Zaki sentiasa comel...

    ReplyDelete
  3. awesome terlebih awesome header baru ni >,<

    ReplyDelete
    Replies
    1. LoL .......mane ade terlebih owesome...cume terlebih-lebih owesome...heheh

      Delete
  4. zakie lama tak post entry ... tiba2 dah header baru! cantik dan comel! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg lame x post entry...x dak idea nak post....tukar header je lah

      Delete
  5. Jom Joined ;)

    http://myon9diari.blogspot.com/2013/01/segmen-colouring.html

    ReplyDelete