Thursday 27 September 2012

dapat tempahan blog

Asslamualaikum


Hai semua , salam hari khamis diharapkan korang semua sihat dan gebu-gebu belaka :) lamakan saya tak update blog?? maafla saya sibuk sikit 2-3 minggu ni sebab saya dapat tempahan blog . Mungkin korang tak percaya tapi ini adalah hakikat . Mungkin ada orang kata saye ni apalah sangat.


HAMBA ALLAH : HA!! blog zakie11 tu ke.....dah la x cantik , buat doodle pon tak kemas...adoii sapelah yang tak bertuah tu....ish...ish
Takpa...mulut orang siapa yang boleh tutupkan?? kecuali pemilik mulut tu sendiri . Kisahnya bermula dengan seorang kakak yang ADD saya di facebook dan kemudian akak tu request header daripada saya . Saya pun blogger baru belajar jadi...terimalah je lah . Kakak tu tanya saya nak bayaran atau tidak.....memandangkan ini pertama kali saya mendapat tempahan jadi saya bagi FREE je lah . Kalau nak tengok hasil headernya boleh pergi ke link :

http://mieshymeoww.blogspot.com/


Dalam beberapa minggu selepas saya siapkan header kakak tu , kakak tu cakap ada tempahan lagi *senyum lebar saya lepas kakak tu cakap tempahan lagi* kali ni saya buat design untuk blog yang bernama Erin gadis blogger . Saya kiranya design blog tu full template la sebab semua benda dalam blog tu saya ubah , decorate dan tacap sikit . Kali ni tempahan blog saya ambil caj macam blogger lain la . Baru sahaja tadi kakak tu cakap duit tu dah di bank in . Kalau nak tengok hasilnya pergi :


http://beudylady.blogspot.com

Okeylah esok nak pergi bank dan tengok duit yang dah di bank in tu......Assalamualaikum



2 comments:

  1. tahniah zakie..chayok2!!!...nanti wat maybank2u..senang nak cek bank online je eh...nanti masyukkk..belanja kak munie eh..

    ReplyDelete
  2. wah congratss .. !! inshallah lama-lama berjaya dalam dunia blog okays ..
    Amin .. ~

    ReplyDelete