Thursday, 12 January 2017

Chinese New Year Megasales @ www.nile.com.my

Assalamualaikum

Hai semua ! Malam ni aku nak share satu rahsia ni . Ish , betul la rahsia besar ni...
Rugi kalau korang endahkan......

Betul korang nak tau? Tapi janji bila dah tahu share dengan kawan-kawan korang tau!
Kalau betul nak tahu korang kena sambung baca entry ni tau.




http://www.nile.com.my/page.php?cd=120
Klik banner kalau nak JIMAT!

Ha...inilah rahsianya ! Korang tahu tak dekat Malaysia ni ada satu online website yang jual barang-barang dengan harga yang paling rendah sekali dalam pasaran? Tak tahu ? . Meh aku kenalkan , Inilah dia Nile . Nile ni jujur aku cakap barang-barang SANGAT-SANGAT MURAH dah berbaloi untuk korang beli . Even aku sendiri dah pernah survey-survey dekat dalam website Nile ni cuma tak berpeluang lagi nak membeli disitu . Jadi untuk pengetahuan korang , sempena sambutan Tahun Baru Cina tahun ni , Nile akan adakan SALE untuk barangan terpilih seperti barangan gym , seluar , kasut dan banyak lagilah!

Jadi malam ni aku akan share dengan korang 5 item yang menjadi idaman aku untuk dibeli apabila SALE ni akan berlansung . Korang hati-hati eh sebab harga-harga yang ditawarkan memang tak masuk akal . Dahla FREE DELIVERY pula tu . Sapa nak bagi kan? So , untuk item yang pertama ialah ,



KASUT KANVAS
 
Dibawah ni aku sekalikan detail untuk setiap item.

[[ Product:  Male/ Female Canvas Shoes ]]
CNY2017 Sales price: RM15.50
Date: 13/01/2017
Time Start: 12.00pm
Time End: When limited quantity sold out
Limited Quantity: 300 units only

Ha , tengok tu harga bukan main murah lagi . Mana nak cari kasut kanvas lelawa macam tu dengan harga RM 15.50 je . Ok here the things , untuk setiap item ada tarikh-tarikh tertentu bila SALE itu akan bermula jadi korang baca setiap info yang aku bagi tu dengan yang aku dah bold tu . Warna hitam pula tu , aisehhh memang cantik menarik kau memang daBOOOM lah lepas pakai . Macam kasut ni hanya terdapat 300 unit je weh , nanti bila dah mula sale cepat-cepat bukak www.nile.com.my dan beli tau.

BACKPACK


[[ Product:  Backpack ]]
CNY2017 Sales price: RM22.60
Date: 12/01/2017
Time Start: 4.00pm
Time End: When limited quantity sold out
Limited Quantity: 98 units only


Korang , korang ! pegang aku kejap , nak pengsan ni tengok harga backpack ni . *pengsan 5 saat* . Ok dah . Dengan harga RM22.60 je korang boleh dapat kanvas backpack yang lawa ni! Betul ke aku bukan dalam mimpi ni . Hehehe gurau je . Untuk backpack ni pula ada 98 unit je korang , baik cepat kalau tak nanti mula lah korang meroyan sibuk nak beli backpack tapi harga dah mahal . Ni sementara tengah murah sangat , cepat buat akaun Nile lepastu purchase satu! Yeay .


JAKET LELAKI 


  [[ Product: Men Jacket ]]
 CNY2017 Sales price: RM24.90
Date: 20/01/2017
Time Start: 12.00pm
Time End: When limited quantity sold out
Limited Quantity: 233 units only




Nak nampak persis artis korea seperti Park Go Bum atau pun Gong Yoo ? nah korang beli je jaket ni lepastu terus boleh membintangi drama-drama macam Hawarang , Goblin ataupun Legend Of The Blue Sea , Gituuuh . Harganya pula alahai murah sangat weh . RM 24.90 je , rasa kesian pula pada yang terlepas dengan SALE ni nanti . Korang jangan lupa masukkan jaket ni sekali dalam korang punya shopping cart tau nanti

 

SPORT PANT


 [[ Product: Sport Pant ]] 
CNY2017 Sales price: RM18.90
Date: 20/01/2017
Time Start: 4.00pm
Time End: When limited quantity sold out
Limited Quantity: 317 units only

Jogger pant pun ada juga . Para lelaki yang macam aku suka pakai jogger ni mesti tengah tersenyum je tengok sale ni . Harga RM 18.90 je korang , sapa nak bagi harga macam ni , kalau pasaran luar mau dekat RM 50 macam ni . Dekat Nile je korang boleh dapat harga boek macam ni . Yang ni pun jangan lupa masukkan dalam shopping cart bila dah start sale untuk jogger ni.
 
BEG GALAS

  


CNY2017 Sales price: RM17.50
Date: 12/01/2017
Time Start: 2.00pm
Time End: When limited quantity sold out
Limited Quantity: 100 units only

Item yang terakhir aku nak sangat ialah beg sandang atau nama lainya shoulder bag . Semua sedia maklum aku memang suka melukis jadi kemana-mana kalau bercuti ke apa aku mesti bawa alatan melukis aku , sketch book macam-macam lagilah . Jadi mesti nak guna beg . Tadi tengok sale yang Nile sediakan ni ada pula beg sandang design cantik lepastu harga murah pula tu . Tak sampai 20 ringgit pun korang dah boleh dapat beg sandang lawa macam ni. Material dah la Nylon , banyak seleksi warna yang korang boleh pilih . Rambang mata oi . 


Jadi apa tunggu lagi? Kalau korang berminat atau tangan tu dah gatal nak klik buy buy buy buy . Ha pi cepat dekat www.nile.com.my ataupun klik je dekat banner paling atas dalam entry ni . Sungguh aku bagitahu Nile ni kalau nak dibandingkan dengan online website lain , Nile yang paling menawarkan harga rendah untuk barangannya . Memang tak rugi kalau membeli dekat Nile ni lagi-lagi tengah SALE sempena Chinnese New Year ni . Gongxi Gongxi!


Assalamualaikum n bye peeps!

2 comments:

  1. dah lama tak beli sluar kat sini.. murah kalo beli kat sini.

    ReplyDelete